woensdag, mei 17, 2006

Eindwerk eindwerk ....


zij die me wat beter kennen, weten het ondertussen maar goed genoeg...het komt mijn OREN uit! Dat is nu dag in dag uit dat we met het klojo ding bezig zijn en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg.. oké ik geef het toe, ik krijg er stilletjes aan stuipkes van. Ik kan binnekort de naam Boutersem niet meer horen...Maar goed, nog even volhouden..

Kleine stand van zaken? Onze verenigingsgids is af :) en we zijn er verdoriefier op! 76 bladzijde brochure volledig zelf gemaakt in Indesign... iets om fier op te zijn. de proefdruk hebben we reeds in handen, de definitieve versie zal er waarschijnlijk pas in juni komen, maar ik kan jullie garanderen, die ziet er fantastisch goed uit!

Nu zijn we volop bezig met het communicatieplan. goed, we hebben nog een week...Positief blijven zeker? en daarna??? ZAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig ontspannen en mijn sociaal leven wat terug opkrikken! Door de drukke bezigheden heeft mijn sociaal leven er wel wat onder geleden, maar lieve vriendjes en vriendinnetjes, ik beloof jullie dat ik het goed zal maken!

Geen opmerkingen: