zaterdag, juli 01, 2006

Onderscheiding is binnen!


Het was nogal een drukke week voor dit kleine meisje. Ben met mijn schattie, Nathalie, Niels, Betty en Jokke voor een midweekje naar Centerparcs geweest en twas echt wel superfijn. We hebben gelukkig ook veel geluk gehad met het weer. De eerste dag was het een beetje grijs, maar vanaf de tweede dag, kwam gelukkig de zon er door. Ik heb op één week tijd ook nog nooit zoveel water gezien denk ik :). 's morges wassen, in de namiddag zwemmen, opnieuw haartjes uitspoelen... Amaaaai en da een heel week lang :)..pfeewww...
Ik heb wel de leute van een een wildwaterbaan ontdekt..Ik heber wel hier een daar een gigantische blauwe plek aan overgehouden, maar ach ja...een mens moet toch een beetje afzien zeker?
Vrijdag zijn we dan om 06u00 opgestaan om onze laatste naamafroeping mee te maken.. en jawel hoor, mijn naam kwam.. bij de onderscheidingen..Whiiii, machtig gevoeltje, onderscheiding over mijn gehele drie jaar Communicatie..Ben best wel fier op mezelf. Al ontbrak er toch wel één belangrijke persoon op deze mooie dag..Mun papa. Hij zou zo fier op me zijn..

Maar life goes on.. Er gaat nu een hele nieuwe wereld voor me open en ik sta te springen om er mijn eerste stappen in te zetten. Intussentijd wens ik iedereen een

Prettige vakantie!!

4 opmerkingen:

Tine zei

:) ik kan je natuurlijk alleen maar feliciteren ;) *doh* ik zit hier nu op school, ben per ongeluk een uur te vroeg op de proclamatie *zucht* duim maar voor mij, want hier zal het geen onderscheiding zijn vrees ik... *knuvz*

Anoniem zei

Proficiat Jane!

We hadden niet anders verwacht he

Anoniem zei

DIKKE PROFICIAT JANEBEEST
Tot in de pruimentijd, tot op suikerrock en zeker tot op de beloofde barbeque!!

Anoniem zei

[Wim Helsen Style]
Applaas! Applaas! Applaas!
[/Wim Helsen Style]