donderdag, augustus 31, 2006

Mijn leven als ambtenaar...

zeer goed. Leuke ontvangst, al was het door de vakantie, wel wat moeilijk om collega's te vinden.. Maar jah, das normaal natuurlijk.Gelukkig dat het vakantie was, want ik heb de eerste dag zoveel mensen ontmoet, dat ik op het einde van de dag natuurlijk niet meer wist, wie wie nu eigenlijk was. Na 15 dagen werken, lukt het al heel wat beter :).
Ben zow blij dat ik op interne communicatie ben terecht gekomen. Ik heb altijd getwijfeld tussen communicatie en journalistiek en eigenlijk...doe ik nu een beetje beide. En man man, op 15 dagen heb ik al heel wat bijgeleerd op het gebied van de Nederlandse taal en ook mijn Frans is al een aardig stukje opgeknapt.Niets als voordelen dus! Misschien nog een beter voordeel, ik ben soms al om 17u00 thuis en dan kom ik al van Brussel af hé :), geweldig toch?
Toch is het niet allemaal Rozegeur en Maneschijn...ING heeft afgedaan voor mij... Niels mocht de 28ste zijn contract gaan tekenen...de 22ste heeft hij te horen gekregen dat het ni nodig was... Tjeezes nog nooit meegemaakt...kan alleen bij den ING als ge het mij vraagt.. :( Terug naar af dus...
Maar ja, we verliezen de moed ni en blijven dromen van ons stekje samen...

Geen opmerkingen: