dinsdag, februari 13, 2007

Wie had dat ooit gedacht?



Onderscheiding voor KHM
Bij de criticasters van onze school valt nu wellicht een stilte. Maar geloof het of niet, de KHM geniet van een hoog opleidingsniveau. Dat bleek uit een onderzoek van de visitatiecommissie, een commissie van externe deskundigen die het hoger onderwijs evalueren. De vier opleidingen Journalistiek, Office Management, Communicatiemanagement en Verpleegkunde behoren tot de beste in Vlaanderen.
Dit bericht las ik vanmorgen toen ik even langsging op het hamjournaal. Was ik toch wel even fier zeg. Nu moet ik toegeven, en ik denk velen met mij, dat je je gedurende je opleiding je hier toch serieus vragen over stelt ;o), maar al bij al kan ik iedereen onder jullie gerust stellen. Ik merk elke dag op mijn werk dat ik inderdaad kan terugvallen op een goede opleiding, waar ik van AL de aspecten binnen het vakgebied heb kunnen genieten. En inderdaad... de campagnes, de stage, het eindwerk... het heeft mij goed gedaan om mijn opleiding toe te passen in de werkelijkheid.
Zo begint een mens zijn dag wel eens met een glimlach natuurlijk. En ach..daarenboven moet ik deze week maar drie dagjes gaan werken... DUSSSS.. ik voel mij wel goed ;o). Misschien dat ik dan nu best ook kan stoppen met hier weer een hele blog vol te lullen en kan ik best gewoon beginnen werken... en intussentijd mag het gezegd worden...
"Ik ben fier een Hammer (geweest) te zijn"

Geen opmerkingen: