donderdag, maart 30, 2006

Mijn eerste stappen in de wereld van 'bloggen'


8 weken lang stage in het provinciehuis.... en nu? Het zwarte gat? Ach dat valt allemaal best mee. Eigenlijk heb ik best wel werk genoeg met mijn stagerapport en mijn eindwerk, maar ach... een mens heeft ook eens nood aan ontspanning. Vlak na mijn examens ben ik onmiddelijk aan mijn stage begonnen. Ik ben met mijn blok inbegrepen,dus al 16 weken intensief mijn hersentjes aan het gebruiken en pffff het is eraan te voelen. Om de één of andere onverklaarbare reden ben ik de laatste tijd enorm verstrooid. of is het normaal dat ik mijn studentkaart verwissel met mijn badge, dat ik tegen glazen deuren loop of gewoonweg vreemde mensen aanspreek om na vijf minuten te beseffen dat ik niet tegen mijn mama bezig ben? Oké geachte bloglezer, u heeft het door, er is iets grondig mis met mijn hersenspinsels.

Maar het gekke is...nu zit ik hier thuis, heb meer vrije tijd dan iets anders en...toch verveel ik mij..hoe gek kan een mens in elkaar zitten?
olaaa wel juist goed nieuws ontvangen sie, de rijboekjes zijn terecht!!! Dan toch niet beroofd..
mmmmmmm even zien wat er nu gebeurd als ik op publish klik...
Write ya soon people!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat! Jane vindt haar weg in de blogwereld!

Anoniem zei

U weze welgekomen in deze wondere wereld... ;o)

Anoniem zei

sexy blogspot gedoe

Sara Jane zei

Pieter is niet alles wat ik doe sexy? :p