zondag, april 09, 2006

5 dagjes zonder mun liefste

Pfff..verslaafd zijn aan mun schat, heeft deze week zware gevolgen..Na drie dagen onafscheidelijk bij elkaar te zijn, is hij vandaag vertrokken naar de ardennen. Het was weer eens tijd voor de jaarlijkse familie-uitstap... Pfffff, ben ik blij dat ze zo een traditie bij ons niet hebben, maar jah...Kan het mijn lieverd niet afnemen,dus zit er niets anders op dan het zomaar te ondergaan.

Mijn vraag dezer dagen is dan natuurlijk: hoe ga ik mijn in godsnaam nuttig bezighouden? Oké, ik heb een hele lijst klaarliggen: enquêtes invoere, afspraken diepte-interview, rapporteringen, strategie, stageverslag en ga zo maar verder, ma help...daar staat mijn kopje nu eigelijk helemala niet naar...magoe, kzal het ooit moeten doen,dus misschien is dit wel de ideale moment om even men zinnen te verzetten.Mijn god, hoe zielig ben ik, lekker even uit verveling eindwerk en stagerapport afwerken...what a life!

Gelukkig zal mijn week ook uit ontspannende momenten bestaan met enkele vrienden en het zal verdorie nodig zijn. zo een heel week onafgebroken met de mama opgescheept zitten, zal ongetwijfeld voor spanningen en stress zorgen. Maaaaar... ik zal maar denken: zo gebeurt er iets in mijn kleine wereldje...

Geen opmerkingen: