dinsdag, april 04, 2006

De Parelvissers...

De parelvissers...elke zondag stond ik op met het idee: yezzz vanavond weer een tip bij voor het geheim van de parelvissers...elke zondag de ontgoocheling dat er weer een aflevering voorbij was en deze zondag???? IK HEB DE PARELVISSERS GEMIST! Verdorieeeeeeeee... Mocht dus iemand de parelvissers hebben opgenomen op DVD...laat me weten!! video is oowk goew, maar dan gaat het iets langer duren, vooraleer je hem terugkrijgt. ..
maar goed, Jan is dus dood... godver, khad gerekend op een deel Parelvissers II, beetje gelijk Lost :) Verhaal zonder einde, maar die kerel is dus gewoon dood...
Miserie...
voor 1 keer wil ik geloven in een verrijzenis... Laat Jan maar wederkeren!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

JANE!
Ik heb per accident toch wel de parelvissers niet op cassette zeker!!!

Sara Jane zei

jama kheb gene videospeler...dus moet ik da is bij niels gaan zien..moet gij da dan onmiddelijk terughebben?