woensdag, april 12, 2006

Tommeke Boonen...

Ik geef het toe, ook voor mij is hij stilaan een echte held geworden. Niet enkel om al de wedstrijden die hij reeds gewonnen heeft, maar ook om de persoon wie hij is. Of alleszins die hij laat uitschijnen te zijn, want het kan natuurlijk allemaal gespeeld zijn..al denk ik dat vele daar samen met mij over zullen twijfelen. het leukste aan Tom Boonen zijn ook zijn fantatische interviews die hij geeft na elke wedstrijd. Wanneer heel belgië weer gaat zweven voor een nieuwe held, krijgt hij iedereen (ook zichzelf) weer met beide voetjes op de grond, door alles toch te relativeren. zoals hij na Parijs-Roubaix zei, was het idd misschien wel goed voor Belgiën en zichzelf dat hij niet gewonnen heeft. Ook uit een verloren wedstrijd kan je leren...euh, hallo, deze jongen moet je geen PR meer leren hoor!
Nee nee, 25 en één brok dynamiet.. tsss Denk dat heel vrouwelijk België Lore benijndt :). Die benen, da lijf, die glimlach... maakt hij niet gewoon je dag?

Na een teleurstellende Parijs-Roubaix, haalde hij vandaag toch weer de Scheldeprijs binnn. Oké hij heeft zondag niet gewonnen,maar hij heeft daar wel een mooie wedstrijd gereden. Zo lang alleen gereden, er zelf ook voor gezorgd dat er deel moest afvallen en amper drie dagen later staat hij er weer...ventje naar mijn hart.
oké u ziet, ik kan geen slecht woord zeggen over Tommeke..Tommeke Boonen, jep jep, hij heeft ook mij veroverd!
Zijn veroveringen gaan trouwens ver, check maar even deze blogsite: http://blog.yam.com/bill_the_buffalo
Ons tommeke zit zelf in China!

2 opmerkingen:

Tine zei

hey! en zijn kontje dan?? Daar heb ik niks over gelezen :D x

Sara Jane zei

:) aangezien iedereen het altijd heeft over tommeke zijn kontje wou ik zijn andere mooie kanten eens belichten... ik wist dat iemand zou denken: en zijn rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kontje dan :)
x