dinsdag, april 04, 2006

Roze eenden rulen :)

Mijn nieuwe partner in mijn leven: de roze eend. Geboren uit een hectisch en vooral slapeloos weekend. Het weekend begon met een filmpje. Ice Age 2. ookal zijn ik en Niels verondersteld ons te gedragen als echte volwassenen komt het kind zo nu en dan in ons boven. In plaats van het gruwelijke Hostel, kozen we unaniem voor ontspanning met de animatiefilm Ice Age 2. Zeg niet zomaar kinderfilm tegen Ice Age, dat heb ik nu wel geleerd. We plofden ons neer in de zetels van zaal 2 en kwamen tot het besef dat we omringd waren door.... een bende 50-ers.. wij lagen dus al strike voor de film goed en wel begonnen was. Bleek dat die bende een enorm goed gevoel voor humor hadden, want bij elke move van de buidelratten hoorden we voor, achter en naast ons mensen die van het lachen bijna stikten in hun popcorn.

Zaterdagmorgen veel te vroeg moeten opstaan om naar het gemeentehuis te moeten gaan.Niels zou zijn nieuwe pas krijgen. natuurlijk werkte het kloteding niet. persoonlijk dacht ik eerst aan een 1 april grap, maar die rotzakken meende het nog ook.
's avonds bij de italiaan gaan eten met niels zijn ouders,broer en zus. lekker dat wel,maar goh, kheb het echt moeilijk met die macho mentaliteit van Italianen. zooooooooooooooooooooo vol van zichzelf..de pizza smaakte plots al wat minder.

Daarna feestje in Leuven met de vriendjes. Resultaat? Mijn nieuwe vriend, de roze eend :). Nog is bedankt aan de meisjes voor supermooie cadeautjes :). goh het werd een lange maar gezellige avond. om half 5 lagen ik en Niels in ons bed....de nacht kon beginnen ;o)

hmmmm niets lekker als zondagsmorgens pistolekes :). Na een uurtje slap lieten we het lekkere goedje tot ons komen. Niet zo leuk als op een zondag gezellig samen in de zetel luieren :), dat maakte we er dan ook van .. Liefde is soms gewoon samen in de zetel luieren en genieten. Na wat tam te wezen, zijn we dan maar wat gaan shoppen in Sint-Joris Winge. Maaaar...niet voor lang, want ik wou het einde van de Ronde van Vlaanderen zien..en jawel Tommeke Boonen deed het weer...het gevoel van euforie voelde ik mee door mijn lichaam stromen, toen ik zag hoe verheugd het ventje teken deed van éééj, ikke tommeke boonen heb de regenboogtrui schoon verdedigd..das zeker da, mijn kleine held :).

En dan zow een loze maandag...sollicitatiegesprekken zonder doel, ma kom :)
I just had another weekend :)
xxx

1 opmerking:

Anoniem zei

Ice Age 2 rulet :p